Högerklicksskydd

tisdag 26 april 2011

Ready to go!

Ja. Så känns det.


Jag har packat BB-väskan klart. Gry's väska är snart packad med, eller allt hon inte använder just nu är packat. Ytterkläder och sånt får man väl slänga ner i sista minuten. Jag är less på att vara tjock. Nu är det bara bebisen som saknas. Undrar hur lång tid det kommer att dröja innan det är dags. Egentligen bör jag väl inte ha några stora förhoppningar om att det blir före den 18 maj. Gry kom ju 7 dagar efter utsatt datum... så det är ju inget som säger att jag inte kommer att gå över tiden även denna gång. Men hoppas kan man ju alltid.


Jag är innerligt less på min garderob just nu. Magen står ut så mycket så jag kan inte ha mina mamma-jeans längre. Jag har typ 3 tröjor och 2 par mjukisbyxor (som dessutom är likadana) att varva mellan. Hur kul känns det egentligen? Visst.. det är fint med bebismagen och sådär men det är inte så kul alla gånger, särskilt eftersom jag är så kort så verkar ju magen växa rakt ut och då passar inte ens kläder som är gjorda för gravida. Vad ska man då ha på sig???


Idag vet jag inte vad jag ska hitta på att göra.. det är mulet ute så jag kan inte direkt bättra på solbrännan. Jag får väl städa kanske. Så att allt verkligen är klart sen så jag kan slappa och bara vänta... och vänta.



Är det någon av er läsare som har nåt bra tips på vad jag kan roa mig med här hemma medans jag går hemma och väntar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar