Högerklicksskydd

måndag 4 april 2011

Lunchbesök och planering

Idag har Anna, Vilmer och lilla Vega varit hit och hälsat på en stund och ätit lunch med mig. Trevligt med lite sällskap, det är ju annars rätt lugnt här om dagarna när jag bara går ensam hemma. Så det var kul att få surra bort lite tid.

Annars har jag inte hunnit med så mycket faktiskt. Vilat en liten stund och kollat lite på Big Brother.

På eftermiddagen så har jag och Gry busat litegrann uppe i hennes nya rum som hon ska få flytta till så småningom. Och så har jag kollat ut lite bebiskläder som jag funderar på att packa ner i BB-väskan som måste göras i ordning så småningom. Egentligen är den väl inte så svår att packa men det kan ju va skönt att ha det mesta gjort i förväg så det inte blir panik den dagen det väl är dags att åka in. Man vet ju aldrig hur bråttom det blir. Gry måste ju ha en väska packad med, hon ska få bo hos mormor och morfar medans vi är borta. Fast det är ju tur att dem ändå bor såpass nära så dem kan ju åka hem till oss och hämta grejer till Gry ifall det skulle vara nåt vi glömt.

Nä nu ska jag gå och se om det är nåt kul på tv ikväll. Ha en fin kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar