Högerklicksskydd

lördag 16 april 2011

Filmkväll



Det blev filmkväll för min del ikväll. Gry sover och Calle är hos Jonas & Elin och grillar. Så jag passade på att se en film som inte Calle ville se med mig.

Den var sorglig, och jättebra på samma gång. Så ni som inte är rädda för att se filmer som man kan börja gråta av tycker jag absolut ska se den! Jag lipade mig igenom halva filmen. Men så är man ju lite extra svag när det är filmer som handlar om djur i och med att man vet hur mycket man själv tycker om sina husdjur. Jag höll nästan på att börja lipa nu efter filmen med, när jag lockade på Jarmo & Sirpa och det bara var Jarmo som ville komma in. I vanliga fall brukar det vara tvärtom... han vill alltid vara ute medan Sirpa är inne med mig jämt. Men som tur var så komme även Sirpa in nu efter en stund. Så nu är allt bra.

Har borstat tänderna så jag ska krypa isäng snart, så får vi väl se hur länge det dröjer innan Calle kommer hem. Men han måste ju få va ute å träffa folk ibland han med så jag ska väl inte direkt gnälla... det var ju jag själv som valde att stanna hemma och sen lär det väl ändå inte bli så mycket utsvävningar framöver. När bebisen kommer så blir det ju fullt upp med familjelivet här hemma så då blir vi nog lite isolerade igen. Men jag längtar ändå.

Nä nu ska jag krypa isäng! Godnatt allihopa.
 
Bilden kommer från discshop.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar