Högerklicksskydd

söndag 10 april 2011

Dop

God morgon!

Solen skiner ute. Härligt! Dessutom har vi fått låååång sovmorgon, det var ganska länge sen sist. Gry sov hos mormor och morfar inatt så det var nog därför. För jag tror inte hon tog lika lång sovmorgon.

Igårkväll var vi hos Peter & Jenny och åt pizza och sen åkte vi vidare hem till Simon & Emelie på födelsedags-/inflyttningsfest. Det var trevligt att träffa lite folk men jag känner att det börjar på att bli lite för intensivt för mig med såna tillställningar. Så vi åkte hem rätt tidigt, vid halv elva tror jag. Det var skönt att gå isäng i tid, jag var då helt slut när vi äntligen kom hem.

Idag är det dop som står på schemat. Lilla Tove ska döpas, så vi ska snart plocka ihop våra grejer och fara och hämta Gry innan det är dags att kila vidare till Överklinten. Det kommer nog bli trevligt. Jag har dessutom lovat att jag ska försöka ta lite kort åt Annika & Magnus så vi får hålla tummarna nu för att det går bra och inte batteriet i kameran helt plötsligt tar slut eller nåt sånt. Det hade ju varit typiskt.

Nä nu ska jag gå och duscha och göra mig klar. Ha en trevlig söndag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar