Högerklicksskydd

torsdag 28 april 2011

Läskigt!

Sen jag blivit äldre så har jag absolut blivit mycket fegare. Skräckfilmer är till exempel nåt som jag knappt klarar av längre, men när dem går på tv mitt på ljusa dan så går det lite bättre. Jag fastnade framför Orphan på canal+ idag.


"För att komma över sorgen efter ett missfall bestämmer sig Kate och John för att adoptera ett barn. På ortens barnhem träffar de Esther vars tidigare adoptivfamilj omkom i en brand..."

Den var ganska bra tycker jag, en såndär film som man fastnar i och vill hjälpa till! Man vill ropa högt åt dem att akta sig eller springa och sådär... Åh vad jag var arg på hon Esther som spelade huvudrollen emellanåt. 

Sen så var den inte sådär utflippad som många filmer är heller med en massa övernaturliga saker och sådär. Den här filmen var ändå ganska trovärdig och det gör väl att den blir ännu hemskare.



Bilderna har jag hittat via Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar