Högerklicksskydd

fredag 8 april 2011

Fredagsfin och en del gnäll

Åh vad skönt!

Elin var förbi här en sväng och klippte mig nu mitt på dagen. Så nu känner jag mig i alla fall snygg i håret igen :)

Snart dags att fara och hämta Gry igen, sen är det helg. Känns som den här helgen har varit mer efterlängtad än vanligt... Kanske för att man blir mer och mer trött i kroppen.

Igårkväll mådde jag så illa så jag till slut satt å grinade i soffan. Egentligen har jag väl inget å grina för, allt är ju bra... jag har världens bästa pojkvän, världens sötaste lilla dotter och en till liten bebis på väg men ibland känner man sig bara eländig. När kroppen inte alls vill som jag vill. Jag är less på alla fysiska krämpor nu. Jag vill ju njuta av graviditeten och inte bara minnas tillbaka till den här tiden och tänka att det var en enda lång plåga. Men det är ju svårt att göra nåt åt alla symptom och sånt... Igår kändes det som jag skulle kräkas hela dagen för magen tryckte uppåt så mycket. Idag känns det inte lika mycket... men då har jag i och för sig bara "vågat" äta frukost, av rädsla att jag skulle börja må lika dåligt idag. Så kan man ju inte ha det heller. Jag vill ju kunna äta och må bra och njuta av tillvaron. Menmen,... det blir nog bättre snart. Om några veckor kanske jag tänker tillbaka på detta och tycker jag var löjlig nu. Vi får väl se. Ska försöka äta litegrann nu innan det är dags att kila och hämta Gry iaf...

Trevlig helg på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar