Högerklicksskydd

söndag 24 april 2011

Påskdagen

Idag har vi varit i Vippers hos Gry's mormor och morfar och hälsat på och ätit middag. Jag tror Gry har haft en riktig kanondag! Kolla bara vad hon har hunnit med;


Hon hittade morbror Edvins coola glajjer!


Mormor hade pysslat ihop ett fint påskarrangemang på köksbordet


Edvin letade reda på våran gamla tramptraktor...


...som naturligtvis skulle provköras...


...det var SUPERKUL!


Morfar ville också vara med på ett hörn!


Sen hittade vi även en skottkärra i lagom storlek till Gry. Hon gick runt och styrde på den och gjorde passande ljudeffekter till. Brum, bruuuuuum!


Vi gick och hälsade på Kickan...


...och Molle.


Det var mysigt!


Till och med pappa såg ut att gilla det :)


Sen grävde Gry lite på grusgången.


Och testade lite kläder bak-och-fram och på fel fot.

Jag tror att jag kan tala för hela familjen när jag säger att det varit en toppendag. Vädret har varit kanon och maten var supergod. Nu känns det verkligen att sommaren snart är här. Jag har suttit ute och solat en stund och faktiskt fått lite färg, och MASSOR med nya fräknar. Livet är allt bra härligt sådana här dagar! Jag hoppas det blir fler sådana framöver. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar