Högerklicksskydd

söndag 2 mars 2008

Yeah.

Äntligen har jag fått till kommentarsfältet som jag ville ha det i slutet av mina inlägg. Tog ett tag innan jag fattade hur man skulle göra, försökte fråga om hjälp men fick ingen så det blev till att greja med det själv istället. Aja, det är väl helt okej ändå. Man blir som mer stolt över sig själv när man räknar ut det på egen hand.

Har bara några fler grejer jag funderar på att ändra sen men jag ids rent inte nu. 

Idag har vi varit på födelsedagskalas hos Ida och Lillen. Ida fyllde år. Inte så dumt med lite tårta, å så fick man ju träffa en del folk också. Blev som lite av det för min del igår i och med att jag blev kvar här hemma hela kvällen. Menmen, då är jag desto piggare idag istället. Jag får väl trösta mig med det.

Nu ska jag ta och höra hur det går för Calle, om han har tid å äta nån middag med mig ikväll eller.

Over and out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar