Högerklicksskydd

torsdag 6 mars 2008

1 dag kvar.

Ja, nu så är det snart bara en dag kvar att jobba den här veckan. Och det blir inte ens en heldag. Jag och Agneta har bestämt oss för att fara hem tidigare imorgon, så hinner man hem å göra sig klar inför firmafesten utan att stressa. Jag tror det kommer bli kul. Skjutsen är fixad också, Anthony skulle visst skjutsa hem oss så då slipper Calle göra det. Det tror jag han blev rätt nöjd över, han var inte såå entausiastisk när jag bad honom skjutsa oss tidigare! :)

Dagen har väl rullat på rätt bra. Vi jobbade till fyra och sen åkte vi hem. Jag for och solade och sen for jag hem och käkade. Sen kom Calle hem också, han hade grejat med nån bil som det var nå fel på.

Och ja... nu sitter jag här, men jag ska nog förflytta mig till soffan och kolla på tv nu istället... hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar