Högerklicksskydd

onsdag 5 mars 2008

Lill-lördag.

Ja, det är väl det man brukar kalla onsdagar?

Så vad gör jag denna otroligt spännande kväll då? Jo, jag jobbar. Jag och Emma ska kampera ihop här på telec ikväll. Men det blir nog bra det. Susanne hade visst lämnat tårta åt oss. Smaskens!

För övrigt rullar allt bara på... det är nedräkning till fredag. Då har vi nämligen firmafest med jobbet, jag tror det kommer bli jättekul. Ska bli skoj å se om alla är likadana på festen som dom är på jobbet eller. Agneta föreslog dessutom att vi skulle ta med oss Singstar, haha det kan bli kul. Nog för att jag själv är kass på att sjunga men det brukar va ganska roligt ändå. Det livar ju lätt upp stämningen om det skulle va lite segt.

Har hunnit skala typ 300 kablar idag på jobbet också. Så snart är jag nog mästare på det. Men det är kul, jag stormtrivs med mitt nya jobb. Kan nog inte bli bättre just nu.

image230

Ja, allt rullar på som sagt. Dock är jag hungrig. Jag gjorde en liten miss - jag har ingen middag med mej. Men jag kanske hinner iväg på ica och köpa nåt under rasten sen. Om jag är snabb. Kändes jobbigt att sitta här till nio och bara leva på en tårtbit.

Nä, nu ska jag jobba lite. Skriver kanske mer lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar