Högerklicksskydd

torsdag 20 mars 2008

PÅSK!

Ja, nu är det påsk. Jag är dock inte ledig än.... de flesta andra har nog gått på sin ledighet nu skulle jag tro men inte jag. Jag jobbar här på telec ikväll och på ålderdomshemmet imorgon. Men det blir nog bra det, imorgon får jag ju storhelgsersättning. Jag tröstar mig med det. Sen är jag ledig lördag, söndag och måndag. Skönt!


image242
 

Vardagsrummet börjar som ta form nu. Vi har målat om, satt dit nya lister och köpt ny soffa. Den är hur stor som helst. Och mysig. Sen har jag satt dit nya gardiner också, så nu fattas det bara lite tavlor och lampor. Sen kommer det nog bli kanon det där, det känns redan som det blivit mysigare. Nu vill man typ ha hemmamyskväll varenda kväll framöver. :)

Vi var förresten och tittade på Peppe & Sussis hus igårkväll. Oj, dom vet ju vad dom gör framöver det kan jag lova. Finns typ tusen saker där att göra... men sånt är kul! :) Ska bli spännande att se hur det börjar på att se ut där framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar