Högerklicksskydd

lördag 1 mars 2008

Vårkänslor!

Dödens less på jobb?

Nä idag går det faktiskt bra. Jag jobbar till klockan 18 ikväll men det ska nog gå bra. Calle är på nåt grejs med jobbet idag. De skulle köra gocart å sånt tror jag, eller om det var fyrhjuling. Jag minns inte. Får väl se om han tar sig hem själv sen eller om jag får fara och hämta honom ikväll.

Jag hittade förresten en blogg idag som jag tyckte var fin. Härliga färger! Fick mej att börja längta till våren. Jag vill att snön från vägarna ska tina bort snart så jag får plocka fram rullskidorna. Det verkar dröja länge än... Det har snöat både igår och i förrgår. Blä. Ibland är det inte så fränt med Norrland. Men så har vi ju ljust dygnet runt på somrarna så därför skulle jag ändå inte vilja byta bort det. Nä, det är nog bra här ändå.... men våren - den är välkommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar