Högerklicksskydd

torsdag 20 mars 2008

10 minuter

kvar.

Nu är jag less. Det ringer nästan ingen alls ikväll. Jag har bara haft 45 samtal, 46.... fast det sista var ett fax. Tiden går inte fort. Nu vill jag att klockan ska slå nio så jag får köra hem igen. Duscha. Sen se vart Calle håller hus, vet inte om han skulle till Rickard och Malin ikväll eller. Han kanske är hemma än? Jag längtar hem i alla fall, jag är jättetrött. Jag längtar inte till ålderdomshemmet imorgon. Men det är bara att härda ut, jag jobbar mellan 8 och 15.45, det ska jag nog klara av. Har dock inte varit där på ett år tror jag, inte på den avdelningen i alla fall, så jag har noll koll. Menmen.... cash is king. Känns som att det blivit som ett typ av mantra som jag rabblar för mig själv för att orka med. Snart är jag ledig i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar