Högerklicksskydd

söndag 16 mars 2008

I love my job.

Jo, så måste det nog vara. Har varit på jobbet och jobbat övertid idag, nästan hela dagen. Det gick faktiskt rätt bra tycker jag, jag tycker vi hade rätt bra självdisciplin och jobbade hela tiden. Kändes som det inte gjorde så mycket att offra en söndag åt jobbet, till helgen är vi ju lix lediga fredag-lördag-söndag och måndag. Skönt med långhelg. Då hinner vi nog göra fint i vardagsrummet. Ska nog börja måla där imorgon eller på tisdag kanske. Det är lite förarbete kvar än.

Igår var vi i alla fall in till stan på skoterbankett. Det har ju varit Skoter-SM i Umeå i helgen. Vi var på CoverClub/Schlagerklubben och det var faktiskt riktigt trevligt, maten var dock inte så märkvärdig och så vart det himla stressigt med middagen. Personalen gick typ runt borden och kollade på en och så högg dom tallriken så fort dom bara kunde. "Har ni ätit färdigt? Visst kan jag ta den här?" Okej.. det var frågor men det var inte så att dem väntade på svaren. Nä, det var dåligt. Så gör man inte när man jobbar med service. Nä, dåligt restaurangkulturen, dåligt!

Har lyssnat på mammas nya kille lite väl mycket nu på sistone. Typ de senaste 4 dagarna. Nästan hela tiden när jag målade upp Marv på väggen, bara ett litet tag gjorde jag en paus för att lyssna lite på lugna favoriter istället. Men nu är jag klar med målningen så då blir det mest att lyssna på radio på jobbet istället. Lite kasst där, vi får bara in P3 och RixFm. Inte så coolt, man blir rätt less.

Ja, det var nog allt för ikväll. Hoppas ni andra också haft en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar