Högerklicksskydd

lördag 29 mars 2008

Mm.. m.. m... de-li-kat!

Ojoj vilken tur jag har. Jag behöver inte ens göra nån mat idag, min underbara sambo ringde just och sa att han skulle laga mat så det är fixat redan. Mycket bra, det muntrade verkligen upp mig här där jag sitter i min ensamhet på jobbet. Jag börjar verkligen vara sjukt hungrig nu. Schnitzel med pommes och beasås eller rödvinssås är vad som väntar när jag kommer hem. Inte dumt alls. Mm.. m.. m... de-li-kat! Som Emma kanske skulle sagt! ;)

Hon jobbade förresten sin sista dag här idag, på måndag börjar hon på sitt nya jobb i Skelet. Hoppas det går bra för na där. Kul med nytt jobb. Hoppas hon kommer trivas lika bra som jag gör på mitt nya jobb.

Nu ska jag ta och försöka hitta nåt kul att titta på de sista 40 minuterna här på jobbet. Ha en trevlig lördagkväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar