Högerklicksskydd

måndag 10 mars 2008

Underbara måndag!

Jag klev upp klockan fem i morse. Tror det är första gången på en månad som jag inte varit trött när väckarklockan ringde, jag snoozade från tio i fem till fem bara för sakens skull... men inte för att jag behövde det. Nä, sen klev jag upp. Gjorde i ordning mackor till mej och matlådor till mej och Calle. Sen åkte jag och hämtade Agneta och så for vi på jobbet. 

Bemötandet på jobbet blev faktiskt inte så farligt som jag hade trott att det skulle bli. Håkan sa att det visst brukade vara ännu mer livat på sommarens firmafester. Så ja, jag hade liksom bara "banat väg" för dem andra. Haha, ja det var ju också ett sätt att uttrycka det på!

Nu sitter jag på Telec. igen. Jag och Emma jobbar ikväll så då är vi båda här till nio, kul med sällskap. Då blir inte kvällen lika långsam. Haha undrar vad vi ska hitta på youtube idag. Jeff Dunham och Björn Gustavsson har vi redan avverkat. Finns det nån fler som är rolig? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar