Högerklicksskydd

söndag 23 mars 2008

Ny design på g.

Så var det en ny dag, idag mår jag prima. Mycket bättre än igår. Men så drack jag bara en jordgubbsshot på hela kvällen igår, resten av tiden drack jag vatten så jag var lugnet själv. Oj vad skönt det var att vakna utvilad i morse.

Så idag känner jag mig därför lite extra ambitiös. Tänkte att jag ska börja lite med Jörgens bloggdesign idag så får vi väl se hur långt jag kommer. Ska bara be honom mejla lite bilder så jag kommer igång. Så får vi väl se sen när det blir klart. Jag har lite idéer i alla fall. Försöker kolla runt även på lite andra bloggar för att få mer inspiration men jag tror att jag som har klart för mig vad jag hade tänkt. Ska bara höra med Mr.Pitt själv så det är okej med dom idéerna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar