Högerklicksskydd

lördag 1 mars 2008

Ensamt.

Ja, den här lördagskvällen blev ensam. Calle är i stan än och alla andra verkar också vara där. Det är bara jag som är hemma känns det som. Jag ska nog snart ta och gå och duscha och sen hoppas på att finaste C kommer hem nån gång.

Lyssnar på Moby - Harbour. Den brukade jag lyssna på mycket förut när jag bodde själv. Det är som en ensamlåt. Den är fin. Hittade dock ingen "musikvideo" till den, så det får duga med den här fågeln. Men det går nog lika bra skulle jag tro! :)





Nä nu blev det visst Bryan Adams här på datorn istället. Can't stop this thing we started. Det var bra då får man kanske upp humöret lite! :) Haha det är verkligen inte nyaste låten alls, från 1991, men den funkar än. Jag som hade tänkt se melodifestivalen ikväll också, misstänker att den redan är slut. Aja, får väl läsa på aftonbladet sen om man gissat rätt på vilka som skulle gå vidare eller. Känns som man blivit fullmatad med schlagersnack från radion hela veckan. Lyssnar ju på radio hela tiden när jag jobbar och det har nog vart melodifestivalshysteri på alla kanaler de senaste veckorna. Tycker det har pratats om det jämt.

Nä nu ska jag ta och gå och duscha, slänger in Bryan Adams här med, om det kanske är nån fler som behöver muntras upp! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar