Högerklicksskydd

lördag 8 mars 2008

Tillbaka till verkligheten.

Återställare är något som verkligen inte brukar behövas men idag tror jag att det får göras ett undantag. Fast i och för sig - kan det verkligen räknas som en återställare om man dricker en öl nu, när jag drack den sista igårkväll vid elva? Ja, hur som helst så mår jag kasst. Det gick bra i morse men det blir bara värre och värre ju längre tid som går känns det som. Ja, det kan nog konstateras att jag drack för mycket igår. Om utifall att det skulle vara någon som jag umgicks med igår som undgick att se det. Det tror jag inte. Lär få höra det på måndag. Fy fasen alltså. Ska man måsta ha ångest till dess nu eller? Aja, är huvve dumt får kroppen lida.

Calle gick just och duschade, han lämnade dock sin nyöppnade öl här vid datorn. Jag tror att jag tar över den. Starobrno... det har jag aldrig druckit innan. Men det blir nog bra. Tjeckisk öl brukar ju inte vara så dum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar