Högerklicksskydd

torsdag 10 mars 2011

v. 31

Idag är vi inne i vecka 31. Då är det alltså 69 dagar kvar till beräknad förlossning. Det är skönt att tiden går framåt, även om det faktiskt kändes som att vi hade tagit några steg tillbaka i morse när man tittade ut genom fönstret och såg att det var alldeles vitt ute igen. Nu är jag less på snön så den får gärna tina bort på en gång.

Jag är om möjligt ännu snorigare idag än igår och det känns ju inte så kul, har ont i halsen med. Usch och fy. Tur att jag får vara hemma i alla fall. Hoppas bara att jag piggnat till lite innan i afton, Gry's kusin Mira ska nämligen vara här en stund ikväll för Elin & Mats hade fullt upp med andra saker. Aja, det borde gå bra i alla fall, Mira är ju trots allt 4 år gammal så man behöver ju inte springa runt och jaga henne lika mycket som lilla Gry. Och Gry blir nog glad över att få träffa Mira, hon ser som upp till henne tror jag.

Nu ska jag vila mig en stund. Skriver mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar