Högerklicksskydd

måndag 14 mars 2011

Förväntningar

De senaste 3 nätterna har jag drömt att vi fått våran bebis. Har drömt en gång tidigare i vinter att det blivit en pojke och nu dem här 3 senaste nätterna har det blivit en pojke 1 gång och de andra 2 gångerna har det varit en flicka. Så vi får väl se vad det blir. Jag är då nyfiken och förväntansfull och det spelar ingen roll vad det blir för kön.

Jo jag börjar nog på att längta ganska mycket nu, särskilt eftersom allt blir mer och mer krävande fysiskt. Det känns som att min kropp inte pallar med det här snart. Ibland känns det som jag bara vill lägga mig ner och inte vakna förrän det är dags för förlossningen. Men.. det är bara 2 månader kvar nu. Förhoppningsvis kommer den här sista tiden att gå fort.

Tiden efter förlossningen kommer ju säkerligen att flyga fram... varför kan det inte kännas som att sista tiden innan går lika fort??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar