Högerklicksskydd

söndag 20 mars 2011

Uppe med tuppen

Godmorgon!

Det blev en tidig söndagsmorgon idag... Gry vaknade redan före klockan 6 och sen ville hon absolut inte sova nåt mer, så efter att hon terroriserat oss föräldrar en stund så klev vi upp alla 3. Så nu är frukosten avklarad och jag har redan hunnit vika tvätt från gårdagen och även kört igång en till tvätt. Det är som full fart i tvättstugan nu, jag försöker tvätta undan all tvätt så vi kan måla golvet där inne snart. Sen ska vi inreda där! :) Jag längtar! Har hundra tusen idéer om hur jag vill ha det men jag tror inte vi kommer göra nån superavancerad ombyggnation direkt. Det får bli lite allteftersom.

Igår var vi till stan en sväng och handlade golvfärg och rullgardiner. Självklart kan vi ju inte börja med 1 projekt utan måste ju naturligtvis ha 2 igång. Så det är tvättstugan som ska fixas och så ska vi göra ett nytt rum till Gry innan bebisen kommer har vi tänkt. Skulle vara skönt om hon lärt sig att sova i en stor säng innan bebisen är här. Så vi får väl se hur det kommer att gå, men så är planen i alla fall. Skulle bara ha hittat nå fina tapeter till rummet. Som det är nu så är det svart med en fondvägg med blommor på och det kändes väl kanske lite i dystraste laget för ett barnrum. Lite mer färg vill jag nog ha in dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar