Högerklicksskydd

tisdag 22 mars 2011

Godmorgon bloggen!

Idag är det fint väder, solen skiner. Men det blåser litegrann och så är det superhalkigt ute. Fast det blir nog bättre om det får tina lite mera. Bara sen i helgen har det faktiskt hunnit smälta massor. SKÖNT!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt, men jag ska börja med att göra mig lite frukost i alla fall. Har varit sjukt sugen på kokta ägg i flera dagar så det ska jag göra.

Calle målade tvättstugegolvet igårkväll så jag ska gå ner och kika på det också, så får vi se om det behövs målas mer eller om det räcker som det är. Å andra sidan är det ju inte supernoga heller... det är ju inte direkt så att folk springer å kollar hur det ser ut i tvättstugan när dem kommer på besök.

Min kära pojkvän ska förresten jobba över ikväll, så jag och Gry får ha en egen liten tjejkväll. Men det ska nog gå bra det med. Hon orkar ju ändå inte vara vaken så mycket längre än till kl 18 numera.

Nä, nu kurrar det i magen. Frukost nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar