Högerklicksskydd

måndag 28 mars 2011

Sovmorgon?!

Gry har visst bestämt sig för att ta en sovmorgon idag. Hon har fortfarande inte vaknat, hon som brukar vara uppe redan vid halv 6. Men så har hon varit vaken rätt mycket inatt istället så hon behöver nog ta igen sig lite. Kanske blev för att vi ställde om klockan igår eller nåt för jag hoppas hon sover mera natten som kommer.

Så jag sitter uppe i vårt sovrum och surfar medan jag väntar på att hon ska vakna. Det borde bli när som helst för hon har rört sig varje gång jag gått förbi hennes säng men hon har inte satt sig upp ännu.

Vad händer annars på Storgatan då? Inte så värst mycket faktiskt. Idag ska jag dammsuga nere i tvättstugan och ställa in lite grejer dit så det blir ordning. Inte så mycket kvar att fixa där faktiskt. Jag skulle bara ha hittat nåt fint tyg som jag kan sy ett draperi av att hänga under bänkskivan. Sen är det nog i princip färdigt.

Nu vaknar Gry. Så nu måste jag kila! Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar