Högerklicksskydd

onsdag 16 mars 2011

Det känns som att det är söndagkväll.

Hela den här veckan har som varit konstig, jag & Gry har ju varit sjuka mest hela tiden så Calle har fått vara hemma och hjälpa till med allt för jag har inte alls orkat göra många knop. Men nu känns det äntligen som att min förkylning börjar på att släppa lite, jag tror den hade sin "topp" igår. Jag är inte alls lika snorig längre men jag känner fortfarande inte smaken på det jag äter vilket är otroligt tråkigt. Mat som är så gott! 
 
Ikväll har vi varit hos svärfars på kalas. Calles syster Evve fyller 18 år idag så vi var där och åt middag och fikade lite. Synd bara att jag inte kände vad något smakade för det var sushi till förrätt och kött med sås och potatis till varmrätt och så marängtårta till efterrätt. Och jag vet ju att allt det brukar vara supergott i vanliga fall. Jaja, snart kommer nog smaken tillbaka igen.

Imorgon ska Gry få fara till dagmamman igen och Calle ska jobba. Själv ska jag vara hemma och vila mig som vanligt. Det blir lite tråkigt i längden men det finns ju ändå inget annat som jag orkar eller kan göra så vad har jag för val egentligen. Det är bara att gilla läget och försöka härda ut den här sista tiden. Snart är det bara ungefär 8 veckor kvar och det känns bra. Har tagit mina Citodontabletter nu sen igår och dem har nog hjälpt lite faktiskt. Det känns då så. Sen kan det ju bli bättre av att bebisen blir större med, den stabiliserar bäckenet lite mer ju längre ner den kommer men det gör fortfarande skitont när jag försöker vända mig i sängen på natten så jag ska ta mina värktabletter om kvällarna nu och se om det blir bättre. Inatt kändes det då lite bättre, fast jag fick gå upp mitt i natten och ta en tablett till för att det skulle hålla i sig ända till morgonen. Men att man behöver gå upp en gång per natt är väl lindrigare än att vakna av smärtan massor med gånger så jag ska inte klaga så mycket nu.

Nu ska jag fortsätta att se på Arga Snickaren, sen blir det nog Efterlyst om jag inte somnar innan dess.
Ha en trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar