Högerklicksskydd

tisdag 29 mars 2011

Magen

Tänkte att det kanske var dags för en magbild igen. Just nu är vi i slutet av v. 33 (32+5). Borde väl egentligen tagit bilden nu på torsdag då jag går in i v. 34 men den dagen är så fullspäckad så detta får duga.



Kanske inte världens bästa kläder att fotograferas i men jag tror ni ser ändå. Mitt midjemått(om man nu ens kan säga att jag har någon midja kvar) ligger på nätta 108 cm! Behöver jag säga att jag börjar känna mig lite tjock? Jag har ju ändå 7 veckor kvar så jag lär knappast stanna vid detta måttet heller... Jag minns inte vad jag hade för midjemått på slutet med Gry men då stod magen alldeles rakt ut.

Har ingen bild från riktigt sista dagarna med Gry, det här är den sista jag tog. Den är tagen i v. 38+1. Så det är ungefär om 5 veckor jag kommer att se ut så om jag ska bli lika tjock även denna gång. Ja... det återstår att se. Jag hoppas ju att det inte blir så. Jag tycker det räcker som det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar