Högerklicksskydd

onsdag 9 mars 2011

Hosta och vykort från framtiden

Usch! Jag har hostat och snorat mest hela natten... känner mig inte alls nå pigg och fräsch idag. Hoppas den här förkylningen går över snart. Ska försöka kurera mig med hostmedicin och en varm kopp te med honung alldeles strax. Sen ska jag lägga mig på soffan och krypa under världens mysigaste filt och se om det går nån film på tv som jag kan slötitta på. Känner att den här dagen kommer att bli väldigt långsam.

Gry är i alla fall pigg, hon va jätteglad när hon vaknade och lekte tittut med mig bakom gardinen i hennes rum. Nu är hon hos dagmamman så jag får nog lite lugn och ro i alla fall till i eftermiddag.

Nä nu ska jag ta och äta frukost, har beklagat mig tillräckligt för stunden. Solen skiner i alla fall ute och det är då positivt, då går det mer mot våren! Och den längtar jag verkligen till! Drömde att mitt liv hade satts på snabbspolning inatt. Jag fick ett vykort där det var några bilder på en liten bebis och så stod det att det var min bebis, jag hade fött en liten pojke den 23:e maj. :) Undrar om det var en sanndröm? Vi har ju nämligen inte kollat könet på bebisen så det är fortfarande en överraskning om det ska bli en pojke eller en flicka, så vi får väl se om drömmen stämde sen till våren. Det är precis 10 veckor kvar till beräknat födelsedatum idag... sen vet man ju inte hur länge man får gå över tiden. Vi är beräknade den 18:e maj... så ja... det kan ju lika gärna dröja till den 23:e som i drömmen. Den som lever får se.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar