Högerklicksskydd

måndag 23 november 2009

Sushi-kalas!









Igår fyllde "Barbapappa" (Calles pappa) år! Han och Ewa har varit i Stockholm i helgen och när dem kom hem igårkväll så överraskade vi dem med sushi. Eller vi och vi. Det var förstås Elin som hade fixat sushi. Jag, Calle och Gry var bara gäster som kom och åt. Oj vad gott det var. Vi har inte ätit sushi sen i somras och oj vad jag har saknat det. Är redan sugen på att äta mer. Tror jag måste köpa ingredienser till det och göra egna sushirullar här hemma nån dag. Elin lärde mig ju i somras hur man gör, så det är väl bäst att jag gör sushi igen nån dag så jag inte glömmer bort hur man gjorde.

Middagen avslutades med en riktigt god chokladkaka med minimarsmallows på.





Gry var väldigt nöjd i början av kvällen. Då sussade hon sött i lill-Elins famn. Mira ville också bestämt vara med på kort - men när jag väl fotade så var Hitta Nemo på tv mycket mer spännande. Hihi så kan det vara ibland. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar