Högerklicksskydd

måndag 16 november 2009

Gry update!

Jag hann inte med nån bloggning igår. Laddade in lite bilder från kameran till datorn nu och ser att jag glömde lägga upp bilderna jag tog i torsdags också. Så jag börjar väl med dem.


Mammas lilla gullunge.



Såhär tuff var Gry i torsdags i sina manchesterbyxor.


Sen är det bilder från idag när Gry och Jarmo provade hennes nya babygym som Jenny och Sussi köpt på IKEA. Jag tror att hon gillade det. Hon har legat och "pratat" med solen och flygplanet flera gånger idag. Hon är så söt. Hon hann även med att göra världens största dreggelfläck på dynan också. Den syns rätt väl på bilden med Jarmo såg jag.



Gry gillade babygymmet.



Men hon tog paus för att le lite mot kameran också!



Jarmo tyckte också om babygymmet!

Ja. Idag har jag och Gry inte gjort så mycket mer, vi hann inte ens ut på nån promenad på dagen. Men vi hann dammsuga och prova babygymmet och så hade jag henne i babybjörn-bärselen ett tag också. Den är rätt smidig att ha henne i när hon är på bra humör. Då får man händerna fria ett tag så man kan göra andra saker än att bara hålla i henne hela tiden.

Nu ikväll har vi varit ut på en promenad med vagnen - jag, Calle och Gry. Riktigt skönt att få gå ut och röra på sig en stund. Vi försöker gå ut och gå varje kväll. Så om jag varit ut med Gry även på dagen så blir det alltså två promenader per dag för mig. Imorgon blir det ännu mer. Då ska jag, Gry och mormor till stan en sväng. Så då får vi nog gå en hel del. Men först ska vi på BVC/Familjecentralen för läkarkontroll, hon blir ju snart 6 veckor.

Nu ska jag se om det är nåt bra på tv! Skriver mer imorgon om jag hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar