Högerklicksskydd

tisdag 24 november 2009

Fix you

Det är tisdagkväll och dimmigt ute. Jag lyssnar på Coldplay - Fix you. Skulle ha tagit en bild egentligen, det ser så fint ut när det är lite dimmigt och så gör gatlyktorna att det ser alldeles rosa ut. Mysigt höstväder.
Gry sitter här i min famn och Calle är ute på ranchen och letar efter kabeltången. Han håller på med lite kabeldragning här hemma just nu men det går inte göra klart om vi inte har alla grejer. Förhoppningsvis är tången snart återfunnen igen så att vi kan bli klara nån gång.

Jocke, Lubna och Julia har nyss vart här och hälsat på. Gry fick 2 jättefina mysdressar/pyjamasar av dem. Dem var köpta i Spanien, kul för då har ingen här hemma likadana. :)

Edvin har varit här och hälsat på mig och Gry tidigare idag. Han har fixat spotify till mig, så nu kan vi lyssna på mer musik här hemma. Det är härligt.

Nä nu verkar lillan bli på dåligt humör så det är bäst jag ägnar mig åt henne istället. Skriver mer en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar