Högerklicksskydd

onsdag 18 november 2009

Bye bye svinis! :P

Idag har jag och Sussi varit duktiga.

Vi har varit och vaccinerat oss mot svininfluensan, eller "nya influensan" som vissa envisas med att den heter. Det känns bra, än så länge har jag bara lite ont i armen så jag hoppas att jag inte får feber eller nåt sånt. Det känns då skönt att vara vaccinerad. Jag vill absolut inte att lilla Gry ska bli sjuk så om jag vaccinerar mig så vet jag ju att jag inte kommer att smitta ner henne i alla fall. Nu skulle bara Calle ha fått vaccinera sig också. Han å Peppe får väl ta sig en tur ner till hälsocentralen nån dag.

Gry var hur snäll som helst när vi satt och väntade. Hon är så söt, mitt lilla bus-troll. Igår var hon också jättelugn när jag och mamma var med henne på stan. Hon sov i princip hela dagen i vagnen. Skönt, man kan bli så oerhört stressad av ett gråtande barn annars. Idag när jag var på Ica så började hon gråta när jag stod i kassakön och jag märkte inte ens när det var min tur att betala. Det visar väl lite hur förvirrad man blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar