Högerklicksskydd

tisdag 3 november 2009

Besök av kusin Mira.

Ja, såhär kan det vara när Grys kusin Mira kommer på besök. Sirpa han får stå ut med mycket. Det blev även lite modevisning här när Mira provade Calles jättestora tröja. :)





Puss!




"Sirpa vill busa med mig!"

 


Mira: Var är den andra handsken?
Jag: Jag vet inte, den är nog borta.
Mira: Han kanske har gömt sig!


Mira är så söt. Hon har inte riktigt lärt sig än vad han betyder.

Calle: Mira, vad heter staden där Mangan bor?
Mira: Han heter Stockholm.

Mira: Här är min lilla siin. Han heter Gy. (Här är min lilla kusin, hon heter Gry)


En till kul sak sa hon också;
Jag har klippt mig. Jag har klippt luggen här - så pekar hon på luggen sin.
Och så har jag klippt luggen här - så pekar hon på håret i nacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar