Högerklicksskydd

torsdag 19 november 2009

Äntligen..

..har Gry somnat. Jag hoppas att hon har ro i kroppen så hon kan vila en stund nu.

Usch nu låter jag som en dålig mamma. Jag tycker självklart att det är jättekul att vara hemma med henne på dagarna men just idag känns det lite tungt. Har verkligen inte ork för två idag. Men det ska ju vara övergående alla biverkningar efter sprutan. Jag slapp ju i alla fall febern så jag borde inte klaga så mycket. Men det känns som att det tar på extra mycket när man inte får sova om nätterna. Igår tog det ganska lång tid innan Gry somnade också och sen har jag sovit dåligt hela natten.. då blir inte humöret på topp sen.

Men. Imorgon är en ny dag. Då känns det nog bättre.
Nu ska jag försöka lägga mig och vila en stund jag med.

Nä, nu vaknade hon visst igen. Får vila en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar