Högerklicksskydd

söndag 22 november 2009

Helgen som gått.

Snart är även denna helg slut och tiden bara springer iväg. Helgen har varit riktigt trevlig. I fredags så kom Sandra, Jocke, Peppe, Sussi och Agnes hit och tittade på Idol med oss. Det har som blivit lugna hemmakvällar med Idol dem flesta fredagarna nu på slutet men det är trevligt, kul att träffa lite folk och skönt att ta det lugnt. Livet som småbarnsförälder tar verkligen på krafterna.

Igår var det bowling, middag och firande av Mickan som gällde. Jag var sämst på att bowla som vanligt, jag kom sist första omgången. Haha, Olle råkade förresten kasta över sitt klot på min bana en gång så att jag inte fick kasta sen. Det var lite fult! :) Andra omgången gick det ganska bra till en början men sen blev Gry lite grinig så jag gick iväg och bytte blöja på henne istället så sen spelade jag inte nå mer utan försökte istället få henne till att somna i vagnen.

Sen åt vi middag på restaurangen där, det var gott men jag och Calle fick inte så mycket matro för just när vi fått maten så vaknade Gry igen. Då var även hon hungrig. Det vart matning av henne så fort vi kom hem till Erik & Mickan sen efter middagen. Sen var hon snäll resten av kvällen. Vid halv tio tror jag vi packade ihop och åkte hem från stan. Då orkade Gry inte med mer kalas, hon hade börjat bli lite gnölig men sen somnade hon direkt vi satte henne i bilen. Så det var lugnt och tyst hela vägen hem... sen också för den delen, hon var nog helt slut efter den helkvällen, lillgumman :)

Nu är Calle och Gry ute på promenad. Dem skulle gå upp på ranchen, eller dom har nog kommit fram redan tror jag... jag är ju inte så snabb! Jag ska skynda mig och sminka mig lite nu sen tar jag bilen upp dit. Gösta fyller år idag så vi ska upp dit och äta sushi nu ikväll!! Åh vad gott. Jag har längtat så efter det. Har inte ätit det sen i somras!

Hoppas ni andra också haft en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar