Högerklicksskydd

torsdag 12 november 2009

Långprommis!

Idag har jag och Gry varit ut på långpromenad med Merlinda och Lowa. Det var riktigt trevligt! :) Det är så mysigt att vara mammaledig och vara ute på promenad med barnvagnarna. Tänk att vi ska vara lediga jättelänge nu. Oj så skönt!

Eftermiddagen har varit bara lugn och det har väl inte hänt speciellt mycket idag. Har som inte så mycket spännande att skriva om idag. Jo just ja! Jag var på familjecentralen igår och vägde Gry. Hon väger nu 4670g och är 54,5 cm lång. Vi har gått om Lowa med 100g redan. Men hon är längre! Så därmed även smalare. Gry är som en liten knubbis! :) Men söt som socker ändå.

Nu ska jag ta och återvända till mina två älsklingar i soffan, äta kiwi och titta på "halv åtta hos mig". Sen ska vi se på "mammas pojkar", undrar om det blir nå bråk där ikväll eller?! Såg ju ganska så spännande ut på reklamen! Kanske inte världens bästa program men det är så skoj att se hon, Bobbys mamma, hon verkar så insnöad! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar