Högerklicksskydd

lördag 21 november 2009

Snart blir det partaj! :)

Vi ska fara in till stan och fira Mickan som har fyllt år. Först ska vi bowla, sen äter vi middag tillsammans och åker hem till dem. Blir väl som lite förfest där och sen far väl dem flesta in på krogen senare på kvällen så då åker jag och Calle och Gry hemåt igen. Jag tror nog det blir trevligt även om vi åker hem före alla andra.

Så är det ju när man har smått. Man kan inte vara med på allt men man får göra så gott det går.
Nu ska jag gå och duscha och göra mig klar medan Calle kollar klart på Cirkus Möller. Sen ska vi bada Gry, mata, byta blöja, och förstås själva hinna äta nåt litet innan vi åker också. Ojoj det blev mycket det här. Får se om vi klarar av att hinna med allt det på knappt 2 timmar.

Min pappa skulle definitivt ha sagt "Gör nåt ji aldri ha gjort förut - schynn ji!" (Gör nåt ni aldrig har gjort förut - skynda er!) om han var här just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar