Högerklicksskydd

onsdag 4 november 2009

Små glädjeämnen i vardagen.

Igårkväll fick jag för första gången, sen i slutet på juli, på mig min förlovningsring igen! :) Vilken lycka!

Den sitter fortfarande lite för tight så jag vågar inte ha på mig den än, men nu finns det ju hopp i alla fall. Åh vad jag är glad. Tänk att en sån liten detalj kan få en på så bra humör.



För övrigt så sover lillan på soffan just nu. Skönt att få fika lite i lugn och ro utan att behöva stressa.

Idag ska jag fara på familjecentralen och väga och mäta Gry. Jag undrar hur mycket större hon har blivit. Linda och Alwin var ju här igår och han är precis 2 veckor äldre än Gry och väger redan 5800g och är 60cm lång. Men han är ju pojke förstås, dom är kanske tyngre och växer fortare. Jaja, det ska bli spännande hur som helst. Jag hann inte dit och väga henne nåt förra veckan så det är 2 veckor sen vi var där. Lite borde ju ha hänt under den tiden.

Nu ska jag se om nån av er andra har bloggat nåt sen igår. Vi får se om jag kanske hinner skriva mer sen idag beroende på vilket humör lillstumpan är på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar