Högerklicksskydd

tisdag 3 november 2009

1-2-3...



Nu sover hon äntligen. Det har varit lite grinigt nu ikväll, inte alltid så lätt för lilla stumpan. Hon vill ha tutten men spottar ut den och sen blir hon ledsen för att hon spottat ut den. Men nu sover hon som sagt, får se om hon är lugn en stund nu eller...

Idag har gammelfarmor Nora varit här och hälsat på mig och Gry. Sen så kom Linda och Alwin också hit och surrade bort några timmar. Kul med lite sällskap! :) Gry var så lugn å snäll medan, men när dem for vaknade hon och vart lite ledsen. Hon var dock lugn en liten stund så jag hann slänga i mig lite middag. Tur att jag laddat upp med matlådor i frysen innan hon föddes.

Calle har middagsmöte efter jobbet idag, men han sa att det nog inte skulle bli så sent så jag hoppas att han kommer hem snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar