Högerklicksskydd

onsdag 4 maj 2011

Vårfint hemma!

Idag har jag pysslat :) Har haft mer energi än vanligt känns det som.

Jag har strukit gardiner och satt upp dem. Jag tog en promenad till Carola&Lotta's och där hade dem likadana gardiner som dem jag hade köpt till sovrummet igår. Så jag fick tag på ett till par redan idag. Så nu är det ljust och fräscht i sovrummet. Jag köpte även tyg som jag sydde kuddfodral av till kuddarna i soffan. Så nu är det fint även där. Hittade också ett par gardiner till Gry's rum så det blev jättebra. Hon verkade också nöjd, hon gick fram och kände på dem direkt när vi kom hem idag å så sa hon "oj"!

Jag har inte kameran här just nu men jag kanske kan fixa några kort imorgon så får ni också se hur det blev.

Nu ska jag ta och göra mig lite kvällsfika och se om det är nåt bra på tv ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar