Högerklicksskydd

fredag 6 maj 2011

Sandlåda

Jag och Gry har just fikat lite mellis. Yoghurt och flingor blev det, Gry har som börjat gilla det mer och mer tror jag. Idag åt hon då hur mycket flingor som helst. Jag tog faktiskt en promenad till dagmamman i afton och hämtade Gry med vagnen. Skönt att röra på sig lite, synd bara att det började regna så fort vi skulle gå hem. Det regnade ganska mycket så det blev en rask promenad hem. Men det kanske var bra, vem vet det kanske får fart på bebisen där inne. Hoppas kan man ju alltid :)

Idag har jag varit hos barnmorskan en sväng för att kolla blodtrycket och det hade sjunkit till en bättre nivå igen så det var ju bra. Sen for jag en sväng på Stadium och hämtade ut mina nya promenadskor som jag beställt förra veckan.

Efter det så blev det lunchdejt med min kära sambo och sen for vi på Barnens Hus och köpte lite smått och gott. Det blev den del grejer till Gry idag faktiskt. Vi köpte en sånhär sandlåda åt henne;

Den borde ju bli perfekt att ha här eftersom det är lock på den så kan man ha den stängd när den inte används så inte katterna går dit och uträttar sina behov i den. Å vad är väl en sandlåda utan hinkar och spadar och sånt? Nä så såna köpte vi med :) Och en liten skottkärra. Sen hittade vi även en cykelhjälm åt henne så nu är vi redo för varmare väder och utflykter.

Just nu sitter Gry i soffan och ritar och kollar på Musses Klubbhus så jag ska passa på att redigera lite bilder till Malin & Jenny medans. Sen får vi väl se om det blir till att hitta på något ikväll när Calle kommit hem eller om vi bara ska ha lugn kväll med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar