Högerklicksskydd

söndag 1 maj 2011

Valborg

Valborgshelgen är avklarad. Nu är det vår på riktigt.

Solen skiner. Dock är det lite kallt ute idag, det var det igårkväll med. Men vi gick ändå en sväng ner till udden och kollade på majbrasan här i byn. Gry fick se raketer med. Jag trodde att hon skulle bli rädd men hon och Agnes satt bara storögt och sa "OJ!" för varje smäll. Småtrollen. Dem hade jättekul igår tror jag, dem hade verkligen hopp-kalas ett tag när dem hoppade i Grys nya stora säng. Dem nästan kiknade av skratt så det var kul att se.

Vi hade som en rätt så lugn kväll igår, vi var hemma hos oss och grillade. Det var vi, Erik, Peppe & Sussi och Agnes. Peter, Jenny, Liam och Lilly kunde inte komma för Liam hade magsjuka. Så vi var inte så många men det var trevligt ändå.

Nu ska jag ta och sätta mig ute vid solväggen och se om jag får några fler fräknar på näsan... :)
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar