Högerklicksskydd

måndag 9 maj 2011

Lugnet före stormen, eller?

Jag hoppas att det inte är så länge kvar tills det börjar på riktigt nu. Har mått konstigt sen igårkväll, varit sjukt trött, mår illa och har som inte nån matlust. Tycker att det som är molvärk i magen hela tiden. Bebisen sparkar runt hur mycket som helst i magen emellanåt också så det gör ju inte direkt att det blir lugnare. Å så tycker jag att jag har ganska många sammandragningar. Men ja, jag väntar fortfarande på att dem ska bli riktigt onda. Igår trodde jag att det var dags men det gav sig efter några timmar... typiskt. Vi vet ju redan att bebisen är ganska stor och den är ju "färdig" egentligen så den får gärna komma ut snart.

Imorgon bitti ska jag och Gry till folktandvården för hennes första besök hos tandhygienisten, sen ska vi ner på BVC för hennes 1 ½-årskontroll. Hon ska få en spruta i armen tydligen. Jag hoppas det går bra, tidigare har hon ju bara fått i benen men det har inte varit några problem. Men hon lär ju kunna bli lite öm i armen nu kanske.

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila en stund och sen se om det är nåt på tv, får väl se om Calle kommer ner och gör mig sällskap snart. Han är uppe och nattar Gry, men det låter som hon har supermycket energi och inte alls är sugen på att sova för jag hör hur hon springer runt på övervåningen och busar för fullt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar