Högerklicksskydd

lördag 7 maj 2011

En härlig morgon ute på gräsmattan

I morse var det riktigt härligt väder så vi fixade i ordning Gry's nya sandlåda. Jag tror att hon blev ganska så nöjd :)



Resten av dagen har varit ganska så lugn, vi har tvättat kläder och pysslat på lite här hemma. Pappa var förbi här en sväng på motorcykeln. Det var premiärtur för i år så jag tror han var ganska så nöjd också! :) Calle & Gry var ut på en tur med cykelkärran medans jag duschade. Sen har vi varit hos Calles farmor och ätit palt, handlat och nu är vi hemma igen. Calle håller på att natta Gry och jag bloggar. Tror det har varit som en intensiv dag för Gry idag för hon är inte alls på humör nu i afton, grinar och blir arg för minsta lilla. Men jag hoppas det går över snart. Jag skulle tro att hon kanske är lite övertrött...

Ja, när Gry har somnat så ska då jag sätta mig i soffan och se om det är nåt på tv ikväll. Och så tänker jag unna mig chips & dip. Det var det länge sen jag åt.

Hoppas ni andra har en fin lördagkväll, det tänkte då jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar