Högerklicksskydd

söndag 25 oktober 2009

Utvilad

Gårdagen kändes bättre. Skönt det. Trots att det var rätt livat igårkväll.

Jag och Calle tänkte att vi skulle ha lördagsmys med film, chips & dip. Det tog sammanlagt 4 timmar för oss att se en film som var 1 timme och 40 minuter lång. Behöver jag nämna att Gry inte ville ligga i soffan och mysa med oss? Hon var på jättedåligt humör och hade nog magknip i stort sett hela tiden. Det slutade med att vi for ut och körde bil efter Hackspiksvägen så det fick guppa litegrann. Då somnade hon och sen var det ganska lugnt så vi kunde se färdigt på filmen. Jag tror hon blev som slutkörd av allt grinande igårkväll för sen när vi gick isäng så somnade hon och vaknade inte förrän 6 timmar senare. Rekordlång tupplur. Nu är nog både hon, jag och Calle utvilade.

Nu sover hon i vagnen och verkar vara på rätt bra humör än så länge. Vi får hoppas det håller i sig, idag är ju sista dagen som Calle är ledig nu på ett tag. Imorgon bitti börjar han jobba igen så då måste jag å lillstumpan klara oss själva. Men det ska nog gå bra det med. Vi får gå ut på promenader och sånt.. :) kommer dock kännas konstigt att vara hemma. Det blir ju som annorlunda nu jämfört med att jag var hemma de sista veckorna när jag var gravid. Nu har jag ju en liten skrutta att ta hand om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar