Högerklicksskydd

tisdag 27 oktober 2009

Hej!

Jaha idag är det tisdag och jag tror den här dagen kommer att gå ännu bättre än gårdagen.. vi har tagit oss upp 1 och ½ timme tidigare idag :) Lillstumpan är nöjd och ligger och sover i vagnen nu och jag har fått äta lite frukost. Hoppas jag får hinna med att äta lunch idag, igår blev det bara lite snabbfika för hon ville vara hos mig hela tiden nästan. Hon somnade inte förrns vi varit på promenad och då var klockan nästan två så det var lite sent för lunch då.

Men idag är vi bättre till tidsmässigt. Tror jag ska kila ut på promenad med henne redan nu, så är vi tillbaka lagomt i tid tills jag kan äta.

Imorgon blir förresten en spännande dag. Då ska vi fara ut på en liten utflykt, jag och Gry. Vart berättar jag då.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar