Högerklicksskydd

onsdag 21 oktober 2009

12

12 dagar har Gry hunnit bli nu. Helt otroligt vad tiden går fort. Det känns som att det var igår vi först såg henne. Samtidigt så känns det också som att jag känt henne hur länge som helst. Det är en underlig känsla.

Inatt har det varit en bra natt, hon har som varit nöjd. Vaknat för att äta några gånger och byta blöja och sen varit nöjd och legat och smilat åt oss. Hon har börjat le lite nu, lillstumpan. Och hon är så söt då. Ännu sötare än i vanliga fall.. om det nu går.

Nu på morgonen har vi badat henne och den här gången var hon jättenöjd. Inget skrik alls, hon tyckte nog det var mysigt. Så nu ligger hon här, nybadad och söt och sover i min famn medans jag bloggar. Passande nog spelas det "You know I love you, I always will..." (Wet Wet Wet med Love Is All Around) på datorn just nu också.

Mmm.. det här kan jag helt klart vänja mig vid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar