Högerklicksskydd

torsdag 29 oktober 2009

Torsdag.

Igår blev det inget bloggande, vi hade fullt upp med annat. Mitt på dagen var jag och Gry och hälsade på på mitt jobb. Gry skötte sig så fint, var vaken och alert hela tiden :) Hon fick en overall och en haklapp av mina jobbarkompisar. Sen var vi och hälsade på mormor Fia och moster Tilda också, och jag passade på att tvätta bilen medans Gry fick åka vagn en stund på promenad med mormor. Sen skjutsade vi Tilda till bussen, hon skulle ut på krogen med några kompisar i stan.

Idag har jag varit till tandläkaren medans mormor var här och passade Gry. Hon sov hela tiden så det var visst inga problem, det är så skönt när det går bra. Då kan man som slappna av lite mer själv också.

Hoppas det går bra ikväll med, då ska vi till Jenny på MeAndI-party. Får väl se om man kanske hittar nåt fint till Gry där eller.

Men nu ska jag ta och fika litegrann - magen kurrar! Jag skriver mer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar