Högerklicksskydd

söndag 18 oktober 2009

Söndagkväll

Tänkte uppdatera er lite snabbt om vad som händer här hemma men jag vet inte vad jag ska skriva. Helgen är snart slut men för mig känns det som inte som att det är söndag. Jag kommer ju att vara ledig jämt ett bra tag framöver. Calle är ledig veckan som kommer med, det känns skönt.. så får vi hjälpas åt med lillstumpan ett tag till innan det är dags för mig att vara hemma själv med henne om dagarna. Men hon sköter sig då så bra så det ska nog inte bli några problem.

Ikväll har vi i alla fall bestämt oss för att ha lite söndagsmys och titta på film här hemma i soffan. Har som varit mycket de senaste dagarna med besök varje dag känns det som. Kan vara skönt med lite egen tid också.

Nä nu måste jag kila igen, lilltösen gråter så det är nog dags för mat nu igen.
Vart en väldigt kort uppdatering, skriver mer en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar