Högerklicksskydd

fredag 2 oktober 2009

Fredag 2:a oktober 2009


Du är på dag 280 av 280 (100%)
Du är i vecka 40
Du har gått 39 fulla veckor och 6 fulla dagar (100%)
Du är i 9:e kalendermånaden
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
Beräknat förlossningsdatum idag
Du har 0 dagar kvar till beräknad förlossning


Ja, idag är det alltså dagen med stort D. Men jag tycker inte det känns mer annorlunda idag än i vanliga fall, så jag tror vi får vänta lite till. På ett sätt känner jag mig dock lugnare idag än förut. Nu har vi gått tiden ut så nu är som allt klart. Kanske är därför jag känner mig lugnare, att nu vet jag att det blir snart. Våran bebis kommer ju knappast att stanna inne i magen för alltid. Det vore väldigt konstigt i så fall.

Nä. Det blir när det blir, inom en rätt snar framtid ändå. Helt galet - vi är snart föräldrar jag och Calle. Det är stort! Riktigt stort! Jag längtar tills jag får träffa våran lilla skatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar