Högerklicksskydd

tisdag 6 oktober 2009

I'm back in business!

Internet är ÄNTLIGEN tillbaka här på Storgatan! Inte en dag för tidigt men ack så skönt, nu kanske dagarna går lite fortare här hemma. Börjar bli ganska trist att sitta hemma och kolla på Hem Till Gården och sånt skräp på tv. Nu kan jag ju blogga och läsa forum och en massa sånt, internet är ju lite mindre begränsat än tv-utbudet på svt1, svt2, tv4, barnkanalen och tv6 som för tillfället är våra enda tv-kanaler. Men det ska det också bli ändring på så småningom. Men för tillfället är jag nöjd med att i alla fall ha internet igen.

Bebisen har nog separationsångest från min mage eller nåt. Den verkar lite tveksam till att komma ut. Men snart kanske den samlat mod nog. :) Jag hoppas då på det, ska bli så mysigt när han/hon äntligen är här. Nu spricker jag snart av nyfikenhet på vem det är som är där inne. I morse höll hon/han på att bända loss mina revben kändes det som, det var väldigt svårt för mig att sova då. Så det var bara att kravla sig upp fastän klockan inte ens var 7 på morgonen.

Nä, nu ska jag ta och gå och fika nåt. Magen skriker efter mat. Jag skriver mer senare, ska se om jag kan få in lite bilder då också. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar